Fungovanie spoločnosti počas šírenia koronavírusu

Vážení návštevníci, vážení zákazníci,

vzhľadom na súčasnú epidemiologickú situáciu sa spoločnosť HENNLICH s.r.o. rozhodla zaviesť niekoľko preventívnych opatrení na ochranu svojich zamestnancov a obchodných partnerov, ktoré korešpondujú s našou víziou v bode „Nad rámec našich záväzkov vyplývajúcich zo zákona sme pripravení prevziať väčšiu mieru zodpovednosti za naše okolie. Pri tom nám pomáha naše svedomie a naše možnosti.“

Preto od pondelka 16.3.2020 zavádzame nasledujúce opatrenia:

  1. Naše sklady a výroba pracujú v úplne štandardnom režime, tovar expedujeme prostredníctvom kuriérskych spoločností NEOBMEDZENE.

  2. Dočasne pozastavujeme možnosť osobných návštev a osobných odberov tovaru v našej spoločnosti.

  3. Naši technickí špecialisti a kolegyne z riadenia zákaziek pracujú v režime "home office". Sme Vám plne k dispozícii prostredníctvom emailu alebo telefónu. Kontakty na jednotlivé odborné tímy nájdete na našom webe v časti Odborné tímy.

  4. Obchodno-technickí zástupcovia sú Vám plne k dispozícii prostredníctvom emailu alebo telefónu. Osobné návštevy u zákazníkov realizujeme po predchádzajúcej dohode. 

  5. Termíny dodávok: momentálne nemáme hlásené žiadne obmedzenia ani omeškania zo strany našich dodávateľov.
    Vzhľadom na to, že viaceré krajiny pristúpili k hraničným kontrolám môže dochádzať k omeškaniu tovaru počas prepravy. Keďže sa situácia vo svete mení každý dňom, presné informácie ohľadom dodacích termínov získate od jednotlivých odborných tímov

Ďakujeme za pochopenie a rešpektovanie. 

za HENNLICH s.r.o.

Ing. Katarína Malatová

prokurista spoločnosti