Vážení návštevníci, vážení zákazníci,
vzhľadom na súčasnú epidemiologickú situáciu sa spoločnosť HENNLICH s.r.o. rozhodla zaviesť niekoľko preventívnych opatrení na ochranu svojich zamestnancov a obchodných partnerov, ktoré korešpondujú s našou víziou v bode „Nad rámec našich záväzkov vyplývajúcich zo zákona sme pripravení prevziať väčšiu mieru zodpovednosti za naše okolie. Pri tom nám pomáha naše svedomie a naše možnosti.“
Preto od pondelka 26.10.2020 zavádzame nasledujúce opatrenia:
- Naše sklady a výroba pracujú v úplne štandardnom režime, tovar expedujeme prostredníctvom kuriérskych spoločností NEOBMEDZENE.
- Dočasne pozastavujeme možnosť osobných návštev a osobných odberov tovaru v našej spoločnosti.
- Naši technickí špecialisti a kolegyne z riadenia zákaziek sú Vám plne k dispozícii prostredníctvom emailu alebo telefónu. Kontakty na jednotlivé odborné tímy nájdete na našom webe v časti Odborné tímy.
- Obchodno-technickí zástupcovia sú Vám plne k dispozícii prostredníctvom emailu alebo telefónu. Osobné návštevy u zákazníkov realizujeme po predchádzajúcej dohode.
- Termíny dodávok: momentálne nemáme hlásené žiadne obmedzenia ani omeškania zo strany našich dodávateľov.
Vzhľadom na to, že viaceré krajiny pristúpili k hraničným kontrolám môže dochádzať k omeškaniu tovaru počas prepravy. Keďže sa situácia vo svete mení každý dňom, presné informácie ohľadom dodacích termínov získate od jednotlivých odborných tímov.
Ďakujeme za pochopenie a rešpektovanie.
za HENNLICH s.r.o.
Ing. Katarína Malatová
prokurista spoločnosti